czwartek, 29 września 2016

Plakat w pokoju dziecięcym.

Nie wiem czy wszyscy czytelnicy pamiętają czasy bravo girl, ale ja mam wrażenie, jakby to było wczoraj ;) Moim ulubionym pokojem był pokój kuzynek (dziewczyny pozdrawiam serdecznie!) - miały całe ściany wytapetowane - tak dosłownie wytapetowane plakatami z czasopisma dla nastolatek - jaki to był cudny widok! :D Mając w domu starszą siostrę, ciężko było jej nie małpować (przynajmniej w niektórych kwestiach :*) i tak w moim pokoju czasem pojawiały się plakaty z gazet - tyle, że wtedy, razem z młodszą siostrą :* byłyśmy już podlotkami a nie dziećmi, więc i te wszędobylskie całujące się pary były prawie na miejscu ;) 

Póki co w domu mam małe dzieci (i oby jak najdłużej) dlatego nie przykleiłam im na ścianę nic z gazet, poza tym aktualnie modne jest wieszanie na ścianach grafik, czy innych plakatów z napisami bądź rysunkami. Nie jestem przekonana co powinno u nich wisieć, ciągle coś mi nie pasuje, dlatego nie zainwestowałam w to przedsięwzięcie pieniędzy i wykonałam plakaty sama.


Dwa plakaty zrobiłam za pomocą wcześniej przygotowanych przez siebie szablonów (jeden powstał przy pomocy odrysowania salaterki i kubka, drugi odrysowałam od maski syna).
Szablon przyłożyłam i przy użyciu pędzelka i czarnej farby 'odrysowałam' myszkę (ruchy pędzlem od szablonu na kartkę) - ten plakat jednak nie ujrzy światła dziennego - koncepcję zmieniałam kilkukrotnie podczas tworzenia ;) 

Trzeci z batmanem pochodzi od Agnieszki z bloga Lifestyle Inspiracje. Wystarczy pobrać newsletter i będziecie mieli dostęp nie tylko do plakatów, ale innych ciekawych dekoracji, które przygotowuje Aga. 
 
Metamorfoza regału trofast - TU

Przygotowując post pomyślałam, że podzielę się z Wami  plakatami przygotowanymi przez inne blogerki i tak zapraszam Was serdecznie do Sybilli z Domek za lasem - tam dowiecie się jak wykonała plakaty do pokoju syna i córki. 

 



oraz do Edyty z It's cosy here, która przygotowała prawdziwe plakatowe zoo dla swoich chłopaków.
 



A Wy co sądzicie o plakatach? Czy w pokoju Waszych pociech jakieś wiszą, albo mają zawisnąć? A może sami w salonie posiadacie takie dodatki?

Chciałam Wam jeszcze podziękować za poprzedni wpis - myślałam, że co druga osoba zasugeruje mi puknięcie się w głowę, po obejrzeniu czerwonych nóg mojego stołu... a Wy zaskoczyliście mnie bardzo pozytywnie :) 

Pozdrawiam
 

26 komentarzy:

  1. Moimi ulubionymi plakatami.są te z cytatami bliskimi mojemu sercu i te które mnie motywuja... mam kilka w swojej kolekcji, teraz pracuje jednak nad czyms malowanym dla syna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z cytatami i motywacjami mam w sypialni - i rano po przebudzeniu zawsze mogę na nie spojrzeć :) Już jestem ciekawa, co tam wyczarujesz dla synka :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście, wpasowałyśmy się z tematyką idealnie i podobnie :)
    powiem Ci Kochana, że kawał dobrej roboty - super! no i inspiracje również ciekawe :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najpierw musiałabym się pozbyć z pokoju Maluchów kolorowej tapety po poprzednich właścicielach;)

    A plakaty - a właściwie kolaże z gazet też gościły w moim pokoju gdy byłam nastolatką:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak kolorowa tapeta może się nieco gryźć z plakatami... ale jak to mówią, dla chcącego nic trudnego ;)

      Usuń
  4. Podobają mi się plakaciki w pokoju dziecięcym. Mała jeszcze nie ma swojego pokoju, ale mam nadzieje, że wkrótce się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę udanego urządzania pokoiku jak już się pojawi :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne te samorobne plakaty:) Moje Dzieci swego czasu wieszały na ściany wszystko, na co miały ochotę (plakaty zespołów, bilety z koncertów, menu z restauracji itp.) Teraz powoli następuje powrót do ascetyzmu:)) A stół cudny0 i ja dołączam do zachwytów:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Och też tego wieszałam na ścianach - wtedy tapeta była cudownym tłem :) na szczęście biała, więc nie było strasznie, a plakaty i inne cuda fajnie się wieszało - i wymieniało gdy się znudziły :)
      Dziękuję - ciesze się, że stół się spodobał :)

      Usuń
  6. Sama sobie robię plakaty i również je uwielbiam :) Bardzo mi się twoje również podobają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te które zrobi się samemu cieszą podwójnie :)

      Usuń
  7. Świetne te plakaty! Ja przymierzam się do własnego, jakiś zamysł już mam,ale pomysłów tak wiele, że nie mogę się zdecydować, więc na jednym chyba się nie skończy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No właśnie z tymi pomysłami to czasem problem, gdy jest natłok ;)

      Usuń
  8. Takie plakaty to naprawdę super ozdoba w pokoju dziecięcym.
    Uściski cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mi się podobają i już myślę nad kolejnymi :)

      Usuń
  9. Teraz ja dziękuję za wyróżnienie :) Plakaty ą świetne!!! Już się całego pokoju doczekać nie mogę. Ty wiesz ze ja to pamiętam plakaty w pokoju u mojego brata, Były takie wiesz, dla dorosłych hi hi.Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawe :)świetnie się prezentuje i pewnie było sporo radochy przy projektowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U córeczki w pokoju wiszą trzy myszki Minnie pokazujące modę. Choć namalowałam je sama, to pomysł na nie nie jest mój. W salonie za to są moje projekty :) czy to rysunki malowane pastelami czy plakaty drukowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypomniałaś mi dawne czasy...Bravo Girl i te sprawy. Mój pokój też miał taką plakatową tapetę od góry do dołu...Plakaty fajne, ale ja póki co jestem zwolenniczką obrazów. A moje dzieciaki, choć jeszcze małe już lubią sobie same pokoje przystrajać. Jednak póki mam jeszcze coś do powiedzenia, wieszają sobie różne rzeczy nie na ścianach, ale na tablicach korkowych.

    OdpowiedzUsuń
  13. plakaty zawsze robią ciekawą robotę w każdym wnętrzu dlatego w zupełności jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię plakaty, znakomicie sprawdzają się w dziecięcych pokojach. Twoje są cudowne :). Doskonale pamiętam czasy, o których wspomniałaś na początku - namiętnie obwieszałam swoje cztery ściany ;). Ahh, co za czasy... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze sie zachwycam jaki porzadekludzie maja w pokojach dzieciecych u nas wiecznie burdel:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tylko synek dostanie swój pokój na pewno będą wisiały jakieś plakaty. Ja ze swojego dzieciństwa pamiętam, że okleiłam całą ścianę plakatami. Przyczepiałam je szpilkami do tapety, która była w całym pokoju. Mama nie była zachwycona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mi miło, że mogę u Ciebie zobaczyć swoje prace... :)
    Ty też spisałaś się ze swoimi plakatami na medal!
    Moje serce skradł ten "aaa kuku"...;)
    Pozdrawiam!
    ps. u mnie, o dziwo, plakatów z Bravo itp. nie było - nic a nic - hmm... czy to normalne...hmm... ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam dobrze plakaty z Bravo Girl :) Wisiały u mnie na drzwiach i ścianie ;) Hihi.
    Twoje grafiki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń