piątek, 23 września 2016

Drewniane domki.

Nie ma co ukrywać drewniane domki to taki 'must have' dekoracji wnętrzarskich. Z nutką zazdrości oglądałam je w czasopismach i na blogach wnętrzarskich. Aż tu nagle, pewnego dnia, w stosie szwagrowych desek ujrzałam ją... całkiem ciekawą dechę, z której oczami wycinałam domki. 


Pogadałam z kim trzeba i zostałam właścicielką kawałka drewna. Szybko okazało się, że piłą ręczną sobie nie poradzę, więc poprosiłam szwagra i wyciął mi pierwszy domek, a potem miał zrobić resztę gdy będzie miał wolną chwilkę - chłopak tak się rozkręcił, że powstało dziesięć domków (raz jeszcze dziękuję). Jeden zamieszkał już w nowym domu przy okazji ślubu TU. Zostało dziewięć, odrobinę za dużo jak na moje mieszkanie, dlatego pomyślałam, że podzielę się nimi z Wami - ale o tym później.
 
Domki robiłam na raty - między innymi projektami. Jak już dostałam szlifierkę praca stała się prawdziwą przyjemnością.

Domki najpierw oszlifowałam a następnie pomalowałam lakierobejcą, jedne w kolorze orzecha, drugie dębu i jeden na biało. Przy kilku użyłam białej farby jako dodatku. Po pierwszej warstwie ponownie przeszlifowałam domki, ale już ręcznie. 
 

Gotowe domki wyglądają tak:




1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Teraz konkrety konkursowe:
Wygrywają dwie osoby - każdy po jednym domku. To od Was będzie zależeć jaki domek wybierzecie: gotowy, czy do własnoręcznej dekoracji. 
Ze względu na to, że mam dwa czyste domki różnej wielkości, pierwsza nagrodę będzie wybierać osoba z numerem 1.

Bawimy się na blogu i na Facebooku
- jeśli masz blog zabierz banerek do siebie (pierwsze zdjęcie w tym poście), pamiętaj aby podlinkować, 
- jeśli masz konto na FB udostępnij zdjęcie konkursowe, które znajdziesz na moim profilu TU,
- jeśli nie masz bloga i konta na FB, też możesz się bawić - zostaw adres e-mail w komentarzu,
- domki wysyłam tylko na terenie kraju,

Konkurs trwa do 03.10.2016r. do godziny 24.00

I najważniejsze - zadanie konkursowe - napisz jaki dodatek we wnętrzach podoba się Tobie najbardziej - możesz też dodać dlaczego.

Serdecznie zapraszam do zabawy.



44 komentarze:

  1. Nie będę zajmować miejsca w kolejce po domek (jako bloger DIY muszę sobie takie sama wyskrobać ;)), napiszę tylko że są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I skrob - będzie pasował do Twojej nowej sypialni :)

      Usuń
  2. Hmm, a ja się z przyjemnością ustawię w kolejkę;)
    Odpowiedź na pytanie - jaki dodatek - oczywiście - RĘCZNIE ROBIONY!!!
    Bo takie mają duszę i swoją historię:))

    Ps. Gdyby coś ten tego, to podam adres do Rodziców do PL.

    Ps.2. W końcu wiem skąd pochodzi to małe zdjęcie ze szlifierką - a nie mówiłam, że szlifowanie jest świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) piękne :) idealnie wykorzystałaś stare dechy :) Swoje domki już mam, więc nie będę odbierła szansy innym :), powiem tylko, że kawał dobrej rboty :)!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. Moim zdaniem wśród tak wielu dodatków jakie można przytaszczyć do domu, to kwiaty, nadają każdemu wnętrzu życie. Banerek u mnie, na fb też polubiłam z prywatnego konta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) Uwielbiam domki dekoracyjne...sama parę zrobiłam,ale już je rozdałam :) Fajnie wyglądasz na zdjęciu ze szlifierką, hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jak rozdałaś wszystkie, może skusisz się na mój? :)

      Usuń
    2. No to namówiłaś mnie :) A więc...

      Lubię we wnętrzu stary szyk,
      więc dodatki muszą być shabby chick,
      mebelki białe " poprzecierane"
      i serduszka z "Sweet Home " pozawieszane...

      Lubię we wnętrzu styl skandynawski,
      choć prosty jest, skromny i mało elegancki,
      biel, drewno, odcienie szarości
      i nagle wnętrze nabiera przytulności...

      Lubię we wnętrzu styl industrialny,
      choć jest w sobie dość odważny i oryginalny
      beton, cegła i chłodna kolorystyka,
      idealne wnętrze dla designu miłośnika...

      Ale najbardziej we wnętrzu lubię moje dodatki i mój własny styl,
      które tworzę Ja, Moja Rodzina i Moje DIY
      bo wszystko co przez nasz zostało ręcznie "wydziergane"
      dla innych jest piękne, a dla nas niezapomniane :)

      Usuń
  6. Piękne:) Każdy ma swój urok:)
    Oczywiście biorę udział w konkursie a banerek powędruje na mojego bloga.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Napisz jeszcze tylko jaki jest Twój ulubiony dodatek we wnętrzach :)

      Usuń
    2. O - jest ich tak wiele: kwiaty, naturalne ozdoby, tekstylia, książki, świeczniki i latarenki. Właściwie cokolwiek, czym można przyozdobić nasze wnętrze.A właściwa aranżacja potrafi zdziałać cuda.
      Pozdrawiam cieplutko ☀

      Usuń
  7. Kochana oczywiście, że biorę udział w konkursie. Wszyscy mają domki tylko nie ja :)Może szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie. Jeszcze dziś umieszczę banerek.
    A jakie dodatki lubię we wnętrzach? Świeczniki, poduchy i kwiaty. Te dodatki ocieplą i upiększą każdy domek :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ALe EXTRA! od razu się zapisuję ! Bezwarunkowo!
    Już biorę baner do siebie i czekam z wielką niecierpliwością !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Napisz jeszcze proszę, co we wnętrzach podoba się Tobie najbardziej :)

      Usuń
    2. Mnie się podoba DIY.
      Cokolwiek przerobione. Jak coś kupujesz i nadajesz temu własnego indywidualnego stylu - wyjątkowości :) Jak coś masz przerobione - dodane pod swoje widzi mi się :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny pomysł na prostą dekorację i to wielosezonową ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie zgłaszam się do zabawy :)
    We wnętrzach bardzo lubię naturalne światło świec, wszelkie latarenki, lampiony i świeczki są jak najbardziej wskazane ;) I lubię gwiazdkowy motyw, który jest ponadczasowy, urzekający i u mnie, zdecydowanie całoroczny :)
    Banerek zabieram, a pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł... i ten efekt - super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne i urocze :)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Projektując nasz nowy salon wyobraziłam sobie dodatki w postaci surowego drewna :) Takie piękne, naturalne akcenty :) Takie surowy domek wyglądałby tam bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Domki są piękne, więc startuję jak najbardziej w konkursie. Banerek już jest :) W mieszkaniu lubię najbardziej tkaniny, bo nimi można budować nastrój i zmieniać kolorystykę tak często jak tylko się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne domki, gdyby mi się poszczęściło wybrałabym jeden z tych przygotowanych przez Ciebie :-) we wnętrzach lubię właśnie dodatki z naturalnych surowców takich jak drewno czy tykwy. Marzę o domku i literkach :-) POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. A wiesz, że nie wiem... może na google+ da się to jakoś zrobić, bo u siebie takiej opcji nie mam, bo miałam problem z tym okienkiem i je usunęłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobają mi się tekstylia, tak myślę. Czy poduchy, czy koce, czy maskotki... Bez nich byłoby... chłodno? ;)

    Podziwiam Cię - wziąć się za dechę i żwawo :D Ja mam ciągle pietra jakiegoś dziwnego :P Muszę się chyba w końcu przemóc ;)

    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja jej nie piłowałam, choć podjęłam taką próbę :) Też mam obawy przed niektórymi sprzętami, a z drugiej strony mnie kręcą, więc na pewno mając okazję będę próbować :)

      Usuń
    2. To obie musimy się przełamać ;)

      Usuń
  18. aaaa pięęękne!! Arleta obiecuje, że będę już na bieżąco u Ciebie, takie cuda się u Ciebie dzieją, że aż mnie serducho ścisnęło, że nie jestem na czasie z Twoimi dziełami :(
    Cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wybaczam :) Są czasem sprawy ważne i ważniejsze - i ja to doskonale rozumiem :) :*

      Usuń
  19. Poduszki. I lampy. I tekstylia... Ehh, zaraz zacznę wszystko wymieniać, bo u mnie chyba wszystkie dodatki tworzą całościowe wnętrze. Każdy z osobna może być piękny, ale dopiero razem tworzą spójną kompozycję.
    Bawię się z Wami i liczę na szczęście :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój domek na działce potrzebował solidnych wiązarów dachowych. W tym celu wybrałem Partner Szczecin!

    OdpowiedzUsuń