niedziela, 8 maja 2016

Majowa metamorfoza balkonu.

Stało się! Nareszcie mam w domu dodatkowy letni pokój i teraz marzę tylko o tym, by pogoda rozpieszczała nas jak najdłużej, tak bym mogła korzystać z mojego balkonu przynajmniej do końca września. Metamorfozę czeka ciąg dalszy, ale to dopiero w czerwcu, chyba, że przypadkiem coś wyjdzie wcześniej ;) Na tą chwilę kupiłam kilka roślin, których zadaniem jest cieszyć moje oko, ale mają też kilka praktycznych zastosowań: odstraszają komary, których w tym roku wróżę niestety sporo (obym się myliła), zioła, które wykorzystuję w kuchni, jak również pomidorki koktajlowe, truskawki i poziomki - już nie mogę się doczekać :)
Serdecznie zapraszam do oglądania zdjęć, a kto ma ochotę sprawdzić na żywo mogę zaproponować: kawę, herbatę lub sok :)





Więcej inspiracji jak zagospodarować skrzynię znajdziesz TU

Jak zrobiłam woreczki na nasiona sprawdź TU












i wersja wieczorna (brak statywu i dwójka dzieci na 'bujającej' się ławce, nie służy ostrości).



21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszło :))) Aż chętnie bym na kawkę wpadła:) Doniczki super że umalowałaś , bo choć uwielbiam drewno białe wyglądają dużo lepiej :) Balia no rewelacja sama robiłaś ? torebki na zioła też pięknie się prezentują ... Przegapiłam okres sadzenia pomidorków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Jak będziesz na Mazurach wpadaj na kawę :) Kusi mnie, żeby wszystko przemalować na biało - ale to może kiedyś ;) Balię dostałam w prezencie :) Na roślinkach się nie znam, nie wiem kiedy co się sadzi - kupiłam i stoją, jeszcze nie przesadzałam i chyba nie będę bo mają już owoce... a z drugiej strony mówią mi, że powinny być w większych donicach :P Mam zaprzyjaźnioną florystkę u której kupuje kwiaty i ona mi zawsze mówi z jakim kwiatkiem co mam robić :P

      Usuń
  2. Cześć Arletko! Pięknie u Ciebie :) Jeśli tylko znajdzie się miejsce z przyjemnością wpadam na kawę! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce zawsze się znajdzie :) Jak tylko będziesz na Mazurach zapraszam :)

      Usuń
  3. Piękną oazę stworzyłaś!!! Uwielbiam połączenie bieli z drewnwm... Cudowny kąciki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) zastanawiałam się jak ta biel z drewnem będzie wyglądać, ale wyszło nie najgorzej ;)

      Usuń
  4. O super!!! Fajnie to wyglada wszystko 😄 I zazdroszcze takiego duzego balkonu!! 😄 I Mazur tez zazdroszcze 😄 Moj maz pochodzi z Gizycka 😄 Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) balkon wielki nie jest 3m na 1,2m :) ponoć na zdjęciach okazale wychodzi ;)
      O widzisz jaki ten świat mały, ja jestem z Mrągowa - chociaż aktualnie mieszkam w Kętrzynie ;)

      Usuń
  5. Moj balkon przy Twoim to pestka moja mila lol dlugosc: 180cm i 50cm szeroki, w miejscu gdzie sa drzwi balkonowe to ma szerokosc 60cm.. Szalenstwo po prostu hehehehe pozdrawiam 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to troszkę wąski - ale i tak pięknie go wyszykowałaś :)

      Usuń
  6. Balkon swietnie sie prezentuje:) w szczegolnosci podoba mi sie pomysl zamaskowania barierek balkonowych, a te woreczki na ziola - petarda:D gdzie mozna takie kupic? Pozdrowienia ze Szczecina ps. pochodzę z Suwałk, więc bardzo blisko mazur:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeszcze jedną stronę, za ławką chcę osłonić :) Woreczki na zioła sama szyłam i potem pieczątkami podpisywałam :) Możesz zobaczyć to tu http://schabikowo.blogspot.com/2016/04/zioa-w-domu-i-na-balkonie.html :) W Suwałkach byłam raz i to tylko przelotem - ciekawe miasto, miasto kontrastów :) Nieźle Cię wywiało z jednego końca Polski na drugi :)

      Usuń
  7. balkon cudny, woreczki na ziola genialne własnie mnie zainsprowałaś do zrobienia podobnych <3 tylko co zrobiłaś by woda z ziemią ich nie pobrudziła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciesze się :) Powiem Ci, że nic specjalnego nie robiłam i sama się zastanawiam jak to będzie gdy zamokną... Podczas podlewania nic im się nie dzieje, gdy pada deszcz są na płotku - więc krople do nich docierają, ale nie zauważyłam by coś im 'dolegało' z tego powodu :) Zioła są w plastikowych doniczkach z dziurami od spodu, włożone w metalowe osłonki, albo puszki po brzoskwiniach - a woreczek dość mocno do nich przylega na samej górze :) Teraz sprawdziłam i nie widzę by były brudne od ziemi - więc możesz spróbować :)

      Usuń
  8. No Twój balkon w porównaniu z moim jest taaki duży :D I łąweczka się mieści ;) Efekt bardzo przyjemny, a pomysł z workami bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadam z rewizytą:) - balkon bardzo fajny, dostrzegam drewniane elementy, które chętnie bym przygarnęła do siebie:) Powtórzę, wiem - woreczki na doniczki super:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne lampioniki ;) Twój balkon pięknie wyglądał ;) Ciekawa jestem jaki będzie w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie zaaranżowana przestrzeń :) Przy tworzeniu takich aranżacji potrzebne jest wyczucie gustu, jak i wielka część kreatywności. Zdecydowanie Ty ją masz!

    OdpowiedzUsuń
  12. PIĘKNY BALKON. A GDZIE MOŻNA NABYĆ DREWNIANĄ OSŁONĘ NA SZCZEBELKI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupiłam w markecie budowlanym, w dziale ogrodniczym :)

      Usuń