piątek, 1 września 2017

Letni balkon i huśtawka.

Kilka tygodni temu pojawiła się ONA. Duża, pleciona, beżowa i nieziemsko wygodna. Każdy kto zostanie otoczony jej "ramionami" momentalnie się rozpływa i nie chce się z nią rozstawać. Mogłabym o niej pisać długo, a jeszcze dłużej przesiadywać na niej. Ona, czyli huśtawka, to jeden z moich najlepszych pomysłów - tak przynajmniej twierdzi Mężu - i niegrzecznie z mojej strony byłoby się z nim nie zgodzić ;)

Na tą konkretną huśtawkę czaiłam się rok - przy pierwszym podejściu, kiedy rzucili ją na sklep w tamtym sezonie, rozeszła się jak świeże bułeczki, dlatego na początku lata, jak tylko wypatrzyłam ją w gazetce reklamowej, ustaliłam z Mężem, że z samego rana, jeszcze przed pracą pojedzie i kupi mi mój wymarzony "mebel" na nasz balkon. Na szczęście nie protestował i sprawił mi tym ogromną radość.
Huśtawka trochę przeleżała w kartonie, bo najpierw trzeba było dokupić liny, żeby powiesić ją na odpowiedniej wysokości - te niestety okazały się złym pomysłem. Ich zapach był tak odstraszający, że nie było mowy, abym w jego otoczeniu mogła myśleć o jakimkolwiek relaksie... Doszliśmy do wniosku, że łańcuchy będą lepszym rozwiązaniem i jak tylko pojawiły się w domu, huśtawka zawisła, a my nie zwalnialiśmy jej na krok - na zasadzie kto pierwszy ten lepszy!
Jeśli zastanawiacie się czy zawiesić huśtawkę na balkonie, tarasie, w sypialni czy salonie - to ja Wam mówię TAK - to będzie Wasze ulubione miejsce! Zapewniam :)
 
Przy okazji zapraszam Was serdecznie, rozgośćcie się na moim letnim balkonie!

 




 



 


 




W wersji nocnej.



Jest cudnie i błogo... :)

Pozdrawiam serdecznie



31 komentarzy:

  1. Huśtawka i balkon są obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, huśtawkę pokochałam od pierwszego bujnięcia ;)

      Usuń
  2. Świetna! nie dziwię się że jest ciągle zajęta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna!!! Też bym taką chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł bardzo dobrze zrealizowany, na pewno przyniesie Wam dużo radości, a Tobie i relaksu :) Balkon świetnie zorganizowany!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale ozdobiłaś balkon. To sama przyjemność odpoczywać w tak przytulnym miejscu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) o tak tylko, żeby pogoda pomagała w tym wypoczynku ;)

      Usuń
  6. Taka huśtawka to moje marzenie. Niestety mój balkon i mieszkanie są zbyt małe. Uwielbiam za to moją działkową ławkę-huśtawkę i tam się relaksuję. Pięknie u Ciebie, dużo naturalnych dekoracji, no i ten widok z balkonu, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pocieszenie masz działkę i ławkę-huśtawkę, więc naprawdę jest się z czego cieszyć :)
      Widok z balkonu fajny, choć za drzewami ulica :P (niestety)

      Usuń
  7. No nie dziwię się, że nie łatwo było ją upolować. Jest śliczna i zapewne też mega wygodna. Arleta, ale Twój balkon również mnie zachwycił! Jak tam ładnie i kolorowo... Bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) Tak wygodna, szczególnie po tym jak uszyłam tą długa "poduchę" teraz jest bosko :D

      Usuń
  8. piekny balkonik:) hustawka boska, tez marze o podobnej w sypialni, i cudowne latarnie:)pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak dasz radę, to montuj w sypialni - genialny pomysł :)

      Usuń
  9. Huśtawka super :)
    I piękny masz regał z tych skrzynek.
    Konik jest przeuroczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W koniku się zakochałam, za rok postaram się dokupić mu towarzystwo :)

      Usuń
  10. Ale extra.
    Ja bym się nie dała zginie z tej huśtawki.! Jak już bym zasiadła w takim otoczeniu - to ani rusz. Czy w południe czy wieczorem. 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudnie :) Ale robić trzeba - obiad sam się nie ugotuje ;)

      Usuń
  11. Huśtawka wygląda bardzo zapraszająco. Mogę mieć do Ciebie takie pytanko techniczne, jakim kołkami jest ona przytwierdzona do sufitu? Mąż piętrzy problemy, więc przyda mu się taka wiedza :). Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, niestety nie wiem - kupowane w markecie budowlanym, jakieś do betonu - jak będę tam, to postaram się sprawdzić :)

      Usuń
  12. zakochałam się. jest świetna :) też taką chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna bez dwóch zdań.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I huśtawka i wszystko inne na balkonie po prostu cudne. Ale najbardziej moje serce skradła cudna, stara decha na skrzyni... Praca własna, czy zakup ?
    Jest baaaajeczna <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      Agnes ta decha to nagroda :) Regalia robi takie cudeńka :)

      Usuń
    2. Arleta, a dasz namiary jak tam trafić ??? :D Bardzo chętnie obejrzę Jej prace :D
      Buziaki <3

      Usuń
    3. https://regalia.eu proszę bardzo :)

      Usuń
  15. Przeurocza ta hustawka, można wiedzieć gdzie kupiona? Szukałam na necie i nigdzie nie ma. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń