piątek, 2 marca 2018

Ramki DIY.

Kilka miesięcy temu zamówiłam u Sybilli z Domku za lasem dwa rysunki dla moich dzieciaków. Wiedziałam, że będą piękne, ale jak je zobaczyłam na żywo, to byłam zachwycona. Piękne, staranne i przeurocze! Moim maluchom od razu wpadły w oko. Pozostała tylko kwestia ramek. Długo nie mogłam znaleźć odpowiednich... Albo za małe, albo ramy udające drewno... zawsze coś mi nie pasowało.
W końcu znalazłam drewniane ramki odpowiedniej wielkości, ale... jak na gapę przystało, dopiero w domu zorientowałam się, że ramki nie mają szyb... 

Stwierdziłam, że nie będę oddawać ramek, bo minie kolejne pół roku zanim znajdę coś pasującego... Pomyślałam, że troszkę nad nimi popracuję i na pewno coś wymyślę.
Zaczęłam od usunięcia zszywek i pozbycia się zdjęć, które kupiłam razem z ramką.


Za pomocą takera, przyczepiłam szary sznurek.


Do sznurka przyczepiłam cudowne obrazki, z tyłu przymocowałam rzepy montażowe, 

a następnie hop i na ścianę.





19 komentarzy:

  1. Ciekawy i nie drogi pomysł. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to cudnie, no i jest bardzo na czasie. Za szkłem pewnie nie byłoby takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za jakiś czas, jak zacznie się kurzyć, będę kombinować, czy dokładać do tego szkło ;) i wtedy ewentualnie sprawdzę efekt :)

      Usuń
  3. Mama taka jak Ty poradzi sobie ze wszystkim. Fajna ozdoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na ramki :) Zdolna i pomysłowa babeczka z Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazki fantastyczne :) Przypomniały mi się też kocie oczy ze Szreka :) Pomysł z wykorzystaniem ramek bardzo trafiony. Ale Ty masz głowę pełną pomysłów i zawsze sobie ze wszystkim radzisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, te oczy kradną serca :)
      Potrzeba matką wynalazków ;)

      Usuń
  6. U Ciebie jak zwykle pomysłowo i z polotem:) Piękne rysunki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) Tak rysunki skradły moje serce, jak tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że muszę je mieć :)

      Usuń
  7. Bela sugestão. Muito lindo. Feliz semana. Cumprimentos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale urocze :)
    Świetnie wyglądają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super aranżacja.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie rysunki fantastyczne!
    Muszę wejść na jej stronę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała metamorfoza ramki!

    OdpowiedzUsuń