środa, 5 września 2018

KONKURS

Moi Drodzy, będzie szybko zwięźle i na temat!
Czyli mam dla Was konkurs - do zgarnięcia taca :)
W środku pomalowana tablicówką, więc można śmiało na niej pisać :)

Zadanie konkursowe - do wyboru jedno z dwóch:
1. Zdradź swój pomysł na wymarzone śniadanie 
(może to być pomysł na jedzenie, jak również opis gdzie takie śniadanie byście zjedli)
2. Co można napisać na tacy serwując śniadanie komuś wyjątkowemu?

Bawimy się na blogu i na Facebooku
- jeśli masz blog zabierz banerek do siebie (pierwsze zdjęcie w tym poście), pamiętaj aby podlinkować, 
- jeśli masz konto na FB udostępnij zdjęcie konkursowe, które znajdziesz na moim profilu,
- jeśli nie masz bloga i konta na FB, też możesz się bawić - zostaw adres e-mail w komentarzu,
- domki wysyłam tylko na terenie kraju.

Zaczynamy już dziś i kończymy aż 18.09.2018 r.
Wygrywa osoba, której odpowiedź spodoba mi się najbardziej.

EDIT
Rozwiązanie konkursu:
Przyznam szczerze, że spodziewałam się większej frekwencji w konkursie... ale nie liczy się ilość, a jakość! :) I dziękuję bardzo dziewczynom :)
W konkursie wygrywa Mamelkowo - bułeczki z zaprzyjaźnionej piekarni z Bydgoszczy na Malediwach? Rozbroiły mnie ;)
Jednak na FB Justyna zaszalała z takim wierszykiem i jeszcze zrobiła ze mnie wróżkę, że specjalnie dla niej i jej małej córeczki przy
gotuję drugą tacę :)
Gratuluję dziewczyny.
Proszę Was o przesłanie adresów :)

6 komentarzy:

  1. Moje wymarzone śniadanie? Mam dwie wersje.

    a)Baaardzo leniwy poranek. Leżę w ogromnym łóżku, w białej pościeli. Za oknem bajeczny widok. Nic dziwnego, w końcu to Malediwy;) Ja bosko piękna przeciągam się pachnąca a w tym momencie podano moje śniadanie. Herbata z mlekiem obok kawa. Cudowne bułeczki z zaprzyjaźnionej piekarni z Bydgoszczy. Twaróg i dżem brzoskwiniowy mojej najkochańszej Mamci:))

    b)Baaardzo leniwy poranek. Cała przespana noc. Za oknem pierwsze promienie słoneczne dają znać, że to będzie piękny dzień. Drzwi lekko skrzypią i do pokoju wpadają Maluchy z tacą ze śniadaniem dla mnie. A tam - herbata z mlekiem obok kawa, cudowne bułeczki z zaprzyjaźnionej piekarni z Bydgoszczy. Twaróg i dżem brzoskwiniowy mojej najkochańszej Mamci:)))

    Ps.Gdyby jakby co, to adres podam do PL do mojej najkochańszej Mamci;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Um momento deliciosamente relaxante. Cumprimentos. Feliz fim-de-semana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mogłam to przegapić!!! JAK???!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna taca. Posiadam już taką więc nie staje w kolejce.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń