sobota, 23 grudnia 2017

Przed-świąteczne migawki.

Do tego postu zbierałam się już kilka dni, ale ciągle brakowało mi zdjęć i czasu ;) Jeszcze nie wszystko zdążyłam zrobić, ale podzielę się z Wami tym co powstało do tej pory, zapraszam Was na przed-świąteczne migawki z mojego domu.

Z dekoracjami i ozdobami świątecznymi w moim domu jest bardzo różnie. Najbardziej lubię te niewymuszone, które 'same się robią" ;)



 




W kuchni chętnie pomagają mi dzieciaki, aż miło popatrzeć jak te małe rączki wycinają pierniczki.


W tym roku, w naszym salonie zagościła mała choinka, co nie zmienia faktu, że mimo wszystko ma swój urok.
 

Udało mi się wypróbować kilka nowych przepisów, na jutro zostało mi do upieczenia jeszcze jedno ciasto, ale spokojnie, na pewno zdążę :)


Miałam nawet specjalne zadanie, zapakować prezent, w taki sposób, aby rzeczy były widoczne - nie chciałam słodyczy i butelek pakować w kosz (taki mały standardzik, aczkolwiek zawsze dobrze wygląda). Dlatego wyłożyłam starą skrzynię po owocach gałązkami choinki, ułożyłam "słodkości", dodałam odrobinę juty i owinęłam folią.


Te rodzinne prezenty, tradycyjnie zapakowałam przy pomocy szarego papieru, w tym roku nieco pozłacany i dodatkowo gnieciony,ale to już moja zasługa ;)

Miałam poczytać książkę, ale złapało mnie natchnienie i tak zmalowałam na domu choinkę ;)
 

Moim ulubionym DIY są wianki. Mogę je robić o każdej porze dnia i nocy, a także roku ;) Jestem chyba w stanie wymyślić wianek na każdą okazję, a te świąteczne, bożonarodzeniowe sprawiają mi największą frajdę.
 


Na początku grudnia planowałam świąteczną sesję rodzinną, zbieraliśmy się do niej bardzo długo, przekładaliśmy z tygodnia na tydzień - i w końcu powstało kilka zdjęć dzień przed Wigilią ;)
 

Wesołych Świąt moi Drodzy! 

7 komentarzy:

  1. Klimatycznie i pięknie u Ciebie! Dekoracje zachwycające tak jak i sesja Twoich uroczych pociech:)

    Wszystkiego naj, naj na ten świąteczny czas!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje, każde zdjęcie wprowadza w atmosferę świąt. Arletko, jesteś mistrzynią wianków, tworzysz prawdziwe cudeńka. Wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech w Szabikowie zagoszczą wspaniałe Święta :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to musiało być u Was mega fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wianki :)
    Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianek wyszedł extra - wystarczy spojrzeć na te wspaniałe zdjęcia z dzieciakami :)

    OdpowiedzUsuń