sobota, 10 czerwca 2017

Flower box.

Nie wiem czy potrafię zrobić ładny bukiet, bo nigdy specjalnie nie próbowała. Jednak przy okazji Dnia Matki, pomyślałam, że zrobię coś na wzór flower box. Ze względu na fakt, że nie znalazłam nigdzie w sklepie odpowiedniego pudełka, pomyślałam, że wykorzystam osłonkę na doniczkę.

Do przygotowania kwiatów w "pudełku" będziecie potrzebować:
- osłonki na doniczkę,
- gąbki florystycznej (jeśli nie wiecie jak się za nią zabrać podpytajcie w kwiaciarni)
- kwiatów (od Was zależy jakie i ile)

Tylko trzy rzeczy, więc cała praca nie może być skomplikowana.
Zaczęłam od nasączenia gąbki, następnie umieściłam ją w osłonce, a potem wbiłam róże... 

po chwili stwierdziłam, że to nie był najlepszy pomysł, ponieważ przez otwory w osłonce widać "coś" ciemnego i nie wygląda to najlepiej... wyciągnęłam róże i zaczęłam wkładać w gąbkę margaretki, tak by były jak najniżej.


Trzy sztuki włożyłam w środek, na takiej wysokości by ich główki wystawały powyżej osłonki. 


Następnie ponownie włożyłam róże i resztę przerw i luk uzupełniłam różowymi margaretkami. 


Osłonkę, dodatkowo, ozdobiłam różową wstążką oraz napisem "Kochanej Mamie" umieszczonym na długiej wykałaczce. 

Takie pudełko z kwiatami, warto wręczyć nie tylko z okazji Dnia Mamy, ale także na urodziny, imieniny, czy ślub... okazji na pewno nie będzie brakować - i pamiętajcie nawet jeśli nie ma okazji, to kwiaty zawsze są dobrym pomysłem ;)

 


Dziś zaczęłam realizację kilku projektów, które mam w planie pokazać Wam w najbliższym czasie, mam nadzieję, że uda mi się (przynajmniej część) skończyć... bo mam nieco pod górkę - złośliwość przedmiotów martwych ;)

Pozdrawiam Was serdecznie

24 komentarze:

  1. Wykonuję "bukiety" w całkiem taki sam sposób jak Ty :) To prosty i szybki sposób. Minusem tego jest jednak, powstająca przy gąbce pleśń. Chociaż spotkałam się ze stwierdzeniem, że to przez to, że to kwiaty brytyjskie i holenderskie, bo ich hodowanie jest ... Nie wiem czy to prawda i czy z polskimi będzie tak samo. Pozdrawiam i czekam na Twoje kolejne projekty! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kiedyś sama sobie zrobić, ale podpytać teściowej jak to wyglądało, bo w sumie nie mam pojęcia, czy powstałą pleśń i ile wytrzymały kwiaty :)

      Usuń
  2. No proszę fajny i nieskomplikowany pomysł na prezent:) a w dodatku miły dla oka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja i z pewnością wykorzystam taki sposób na prezent. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No świetny patent zamiast pudełka ;) Nawet bym powiedziała lepszy bo osłonka zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię bawić się w ten sposób kwiatami. I kwiaty wkładam wszędzie tam, gdzie da się umieścić gąbkę florystyczną :) Bukiecik wyszedł cudny i jakie piękne róże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) muszę pomyśleć gdzie jeszcze można wcisnąć gąbkę :P

      Usuń
  6. Śliczny bukiecik, a gąbka jest naprawdę bardzo przydatna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do tej pory jakoś nie korzystałam z gąbki :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny pomysł i bukiet śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pięknie i widać że prezent od serca

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie robiłam kompozycji z użyciem gąbki florystycznej, a bardzo się nakręciłam oglądając Twoje dzieło. Uwielbiam takie bukieciki, są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba najcenniejsze są prezenty takie właśnie od serca - takie jak Twój:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się flowerboxy podobają, chyba musze spróbować stworzyć jeden. Są bardzo eleganckie :), idealne na prezent. Przesyłam pozdrowienia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi się je naprawdę miło i przyjemnie, więc warto spróbować :)

      Usuń
  12. Ale extra Ci to wyszło!
    Ja profesjonalny bukiet z kwiaciarni!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny bukiecik.Bardzo często robię bukiety w gąbce.Koszyczek pomysłowy na wykorzystanie bukietu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny bukiecik.Bardzo często robię bukiety w gąbce.Koszyczek pomysłowy na wykorzystanie bukietu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń