czwartek, 17 maja 2018

Warsztaty w Pracowni Czar Vintage.

13 maja miałam przyjemność wziąć udział w warsztatach malowania krzeseł. Całe przedsięwzięcie przygotowała Daria z Pracowni Czar Vintage w Mrągowie. Przesympatyczna dziewczyna, która wkłada całe swoje serce w pracownie i przygotowywanie mebli oraz dodatków dla swoich klientów. Dodatkowo prowadzi warsztaty dla dorosłych i dzieci. Jeśli będziecie mieli możliwość koniecznie tam zajrzyjcie - naprawdę warto. Cuda i cudeńka!
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.


Zanim trafiłam na warsztaty malowania krzeseł farbami Annie Sloan, robiłam kilka podejść, ale zawsze coś mi nie pasowało. A to termin nie ten, a to niekoniecznie temat główny mi odpowiadał... Jednak kiedy przywieźliśmy krzesło od Babci - a na stronie Darii pojawiła się informacja o warsztatach z malowania krzeseł - wiedziałam, że to przeznaczenie! I stanę na rzęsach, ale na warsztaty pojadę.


Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.

Słowa dotrzymałam i w niedzielę przed godziną 14.00 pojawiłam się w pracowni CZAR VINTAGE, razem z piątką innych uczestników, gotowych na przygodę z farbami kredowymi.
Towarzystwo bardzo sympatyczne, chwilami było zabawnie, ale w większości byliśmy tak pochłonięci malowaniem, że ciężko było nas oderwać od pędzli ;)
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.


Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.

Większość z Was wie, że już miałam okazję pracować z farbami kredowymi przy projektach: Metamorfoza szuflady, metamorfoza lodówka i tablica do kuchni, ale tym razem nauczyłam się techniki woskowania. Po zajęciach kupiłam dwa woski: bezbarwny i czarny - i w najbliższej przyszłości mam w planie coś zmalować i wrócić do Darii nie tylko po farby, ale mam nadzieję, że na kolejne spotkanie przy pędzlach i puszkach.
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.
Farby kredowe mają wiele plusów:
- są bezwonne (w większości)
- posiadają ciekawą paletę barw,
- łatwo nakładają się na malowaną rzecz,
- można je rozcieńczać z wodą,
- szybko schną,
- są wydajne,
- nie trzeba wcześniej szlifować mebla, wystarczy odtłuścić i to nie w każdym przypadku,
- szybko i łatwo można umyć pędzle.

ZdjÄ™cie użytkownika CZAR VINTAGE.Malowanie farbami kredowymi to czysta przyjemność, nie będę Wam zdradzać wszystkich szczegółów - macie dwie opcje, kupcie farby i spróbujcie sami albo zapiszcie się na warsztaty - u Darii w Pracowni Czar Vintage 10 czerwca :)

Krzesła wyszły fantastycznie, każde dostało nowe życie i coś czuję, że to nie ostatnie rzeczy jakie przemalowali uczestnicy ostatnich warsztatów ;)
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.
Zdjęcie użytkownika CZAR VINTAGE.
Zdjęcia zostały opublikowane za zgodą bohaterów, a zrobiła je właścicielka Pracowni, Daria. Dziękuję.

Pozdrawiam serdecznie




16 komentarzy:

  1. Super krzesła zmalowaliście.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać skupienie i zaangażowanie :)
    I efekt świetny.
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, jakie fajne warsztaty :D Krzesła wyglądają cudnie, z daleka przyciągają wzrok :D
    Ściskam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo - polecam z całego serducha, nie dość, że można się czegoś nauczyć, to jeszcze poznać ciekawe osoby :)

      Usuń
  4. O super, znam to miejsce, co prawda tylko z internetu, ale widać, że Daria stworzyła tam super klimat. Warsztaty fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ten świat mały ;)
      Tak cudne miejsce stworzyła, to trzeba jej przyznać :)

      Usuń
  5. Oj uwielbiam takie oderwanie od rzeczywistości i udanie się na jakiej warsztaty :) Piękny kolor wybrałaś. Jeszcze nie malowałam farbami kredowymi, będę musiała kiedyś spróbować i sprawdzić czy faktycznie są takie super :) Do Mrągowa mam niestety daleko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spróbuj innymi już nie będziesz chciała, zapewniam :)
      Koło siebie na pewno znajdziesz świetne miejsca :)

      Usuń
  6. Cudowne miejsce! świetny miałaś pomysł na spędzenie weekendu i jaki praktyczny przy tym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, chętnie bym tak przynajmniej raz w miesiącu jeździła na warsztaty :)

      Usuń
  7. Nigdy nie używałam takich farb. Ciekawa jestem czy mi by się spodobało.

    OdpowiedzUsuń