piątek, 9 lutego 2018

Lampka z drewnianego auta.

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad kupnem lampki do pokoju dzieciaków. Zazwyczaj klocki układają na parapecie, bo jest szeroki i na jasnym jednolitym tle dobrze widać każdy pojedynczy element. Jednak kiedy tak stoją twarzą do okna, zasłaniają swoim ciałem główne oświetlenie, dlatego pomyślałam, że dobrze byłoby postawić lampkę na parapecie, tylko nie mogłam znaleźć odpowiedniej...

Zainspirowana poprzednim numerem M jak Mieszkanie, postanowiłam ze starego autka zrobić lampkę.

Wyciągnęłam z kartonu autko, przeszlifowałam delikatnie, wyczyściłam i potraktowałam ulubioną lakierobejcą (wtarłam bawełnianą szmatką).
Mąż wywiercił otwory, tak by drabinka była nieruchoma i tym samym część z kloszem nie opadała.



 


Mężu przykręcił śruby, poprowadził kabel i zabraliśmy się za klosz, który zrobiliśmy z doniczki. Na samym środku wywiercił dziurę, przez którą poprowadził kabel, a następnie klejem na gorąco przykleił pierścień mocujący, wewnątrz doniczki.
 
By klosz nie wisiał, przykleiliśmy go za pomocą kleju na gorąco do drabinki i gotowe.

 


Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu!








28 komentarzy:

  1. Genialnie!!! Cudnie wyszła ta Wasza współpraca!!! Oryginalnie i superowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda obłędnie! Świetny pomysł na abażur z doniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Alicjo :) Byłam w sklepie z lampami, ale niestety, za to znajoma kwiaciarka znalazła mi świetną doniczkę :)

      Usuń
  3. Rewelacyjny pomysł :) Brawo WY :) Uwielbiam takie przerabianie domowych codziennych przedmiotów :) Rewelacyjna lampka dla dzieci :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ślicznie :) Też mi się spodobało takie przerabianie - autko leżało w pudle, a teraz jest świetną ozdobą :)

      Usuń
  4. Pomysłowe :)
    I świetna dekoracja.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! I wykonanie też extra! Gratuluję! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Dla dziecka jak znalazł. Żeby ttlko nie chciał sie tym bawić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spokojnie, żarówka nie nagrzewa się ;) a dzieciaki wiedzą, że światłem nie można się bawić ;)

      Usuń
  7. Cudowne! Wyjątkowe i jednak niepowtarzalne, a najważniejsze, że wykonane przez Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięknie :) Tak, własna, wspólna robota bardzo cieszy :)

      Usuń
  8. Magnífico trabalho Arleta. Feliz semana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, a z Was niezłe Dobromiry, super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujący artykuł i ładnez djęcia! Zainspirowałaś mnie swoimi pomysłami i na pewno wykorzystam je u siebie :) Bardzo stylowo prezentuje się lampka z klocków :) Generalnie bardzo lubię jasne wnętrza z dodatkiem żywych kolorów, a szczególnie zielonych i drewnianych dodatków.

    Przyjemnie spędzam czas na Twoim blogu i będę zaglądać tu częściej. Zapraszam również na mojego bloga: https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, jak mi miło, dziękuję :) Ciesze się, że Cię zainspirowałam :)

      Usuń
  11. Arleta rewelacja !!! Sama bym taką chciała. Prosta, bez zbędnych duperelek i ten kolor bejcy <3. Klasa :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor bejcy to mój ulubiony, chociaż ostatnio musiałam kupić ton ciemniejszy, bo decha coś słabo chłonęła i nie mogłam uzyskać tego co chciałam ;)

      Usuń
  12. Wow, genialny pomysł - jestem pod wrażaniem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha wystarczy inspiracja - a zręczne rączki zrobią resztę - jest super!

    OdpowiedzUsuń