piątek, 23 lutego 2018

Metamorfoza swetrów.

Muszę przyznać, że ostatnio mam małą wenę - jeśli chodzi o robienie kolejnych, "nowych" rzeczy, gorzej z odpowiednim światłem i dobrymi zdjęciami oraz wpisami ;)
Powoli, małymi kroczkami mam nadzieję, że uda mi się z Wami podzielić wszystkim co do tej pory zrobiłam, albo co w najbliższym czasie mam zamiar skończyć.

Dziś będzie nieco babski wpis i raczej DIY dla Pań, chociaż... zależy kto co lubi ;)
Zapewne większość z Was ma w szafie schowane swoje ulubione ciuchy, które mimo, że macie do nich sentyment, to jednak już Wam się tak opatrzyły, że schowałyście je głęboko. Ja mam kilka takich rzeczy. Nie wyrzuciłam ich, bo je lubię, ale nie noszę, bo ile można ;) Dlatego pomyślałam, że delikatnie przerobie moje swetry.

Metamorfoza wszystkich polegała na tej samej, prostej zasadzie. Pomyślałam, że będę je nosiła tył na przód. W pierwszej kolejności pozbyłam się metek, tak by nie uwierały pod szyją, a następnie zabrałam się za dodatki.
Do pierwszego swetra przyszyłam kokardkę i myślę, że wystarczy. Tak mało, a ja mam "nowy ciuch" ;)


 

Przy drugim swetrze było nieco więcej zabawy, poza odwróceniem go tył na przód, przyszyłam do niego kołnierzyk zrobiony na szydełku. Mam ten kołnierzyk od Mamy i długo myślałam do czego mogłaby go przyczepić, aż w końcu wymyśliłam ;)



Przy trzecim sweterku było najwięcej roboty... Przyszywanie pojedynczych koralików to czasochłonna robota, ale warto było.


 
Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu


26 komentarzy:

  1. I wielkie brawa dla Ciebie!!! Teraz masz trzy nowe/stare ulubione swetry:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe! Ten wpis, to dowód na to, że czasami niewiele trzeba, by sprawić sobie radość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow szykownie, zestaw zielony wymiata, czarny kołnierzyk boski. Miłego kombinowania przy następnych przeróbkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, szczególnie podoba mi się ten zielony - wyszedł uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra robota, zielony sweterek super, muszę sama coś przerobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wyszły świetnie! Jak niewiele trzeba, aby mieć fajny ciuszek. Lecę przejrzeć swoją szafę, bo bardzo mnie zainspirowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się bardzo, mam nadzieję, że coś znalazłaś i wymyśliłaś :)

      Usuń
  7. och jak romantycznie!
    Ta laska na 1 zdjęciu wyszła świetnie!
    podoba mi się ta kokardka )

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Teraz chyba modne są z dekoltem na plecach, przynajmniej w UK :) Przy okazji jaka jesteś śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie :) Zawsze miałam słabość do odsłoniętych pleców, a ostatnio jeszcze bardziej :)

      Usuń
  9. Świetne DIY :)
    I masz zupełnie nowe sweterki.
    Ten ostatni faktycznie pracochłonny, ale za to jaki efekt.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo kreatywną osobą :) Fajne sweterki. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł rewelacyjny. Tyle oddałam swoich rzeczy i do głowy by mi nie przyszło, aby przy nich kombinować. Metamorfoza genialna i udała Ci się na 6 z plusem :) Świetnie w nich wyglądasz.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :) Następnym razem sprawdź może uda się coś przerobić :)

      Usuń
  12. Bardzo podobają mi się Twoje przeróbki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki sweter eksponujący plecy bardzo fajny ;) I kolor ma przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny pomysł z tymi przeróbkami :) Hmm u mnie też kilka lezy z sentymentu i może coś pokombinuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki sweter eksponujący plecy bardzo fajny สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń