niedziela, 20 marca 2016

Wyprawka dla malucha

Dzięki zaufaniu cudownych koleżanek miałam przyjemność uszyć komplet do łóżeczka dla chłopca, który kilka dni temu przyszedł na świat. Na wyprawkę składały się:
- poszewka na poduszkę i kołderkę 
poszewka na poduchę nie ma guzików ani suwaka, zrobiona jest na zakładkę, w którą wkłada się końcówkę poduszki, by ta nie wypadła. Z kolei kołderka posiada miętowe taśmy, które są nie tylko wiązaniem ale i ozdobą



- organizer na pieluchy, chusteczki, kremy 
jak go wykonałam możecie zobaczyć TU


- ochraniacz na łóżeczko, 
obejrzałam kilka tutoriali na ten temat, jednak żaden mi nie pasowała, aż w końcu znalazłam film instruktażowy TU



Całość prezentuje się bardzo fajnie, jestem z siebie dumna, że mi się udało, ale nie wiem czy podjęłabym się szycia organizera raz jeszcze ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz