poniedziałek, 7 maja 2018

Pojemnik na klocki.

Dziś chcę się pochwalić pewnym pomysłem, który chodził za mną bardzo długo. Nie mogłam go jednak zrealizować tak szybko jak chciałam, ponieważ musiałam poczekać, aż zawartość opakowania się skończy... Czekałam, czekałam i udało się, data ważności minęła i dostałam co chciałam.


Do przygotowania pojemnika na klocki, potrzebne będą:
- opakowanie po odżywce (popytajcie, wśród znajomych, na pewno ktoś posiada coś takiego),
- spray - najlepiej żółty - chociaż możecie zaszaleć,
- czarna farba, u mnie tablicowa, bo tylko taką posiadam.

Moją inspiracją było nic innego jak znany wszystkim pojemnik na duńskie klocki, do przechowywania.
Odkleiłam wszystkie etykiety i zabrałam się za malowanie. Udało mi się przy tym nie ubrudzić połowy balkonu, ponieważ miałam do dyspozycji kawałek podwórka.

Po pierwszej warstwie opakowanie wyglądało, jak na poniższym zdjęciu. Pamiętajcie, żeby używając spreju zachować bezpieczną odległość, ponieważ inaczej zrobicie zacieki.
Po drugie załóżcie rękawiczki - chyba, że farba na rękach Wam nie straszna ;)
Po trzeciej warstwie pudełko było wystarczająco żółte.
W domowym zaciszu, na spokojnie namalowałam twarz, a po wyschnięciu wsypałam całą stertę klocków do środka.





Młody zadowolony, a to dla mnie najważniejsze.

Pozdrawiam serdecznie i miłej zabawy ;)

27 komentarzy:

  1. Super pomysł! I firanki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U dzieciaków chyba najczęściej zmieniam zasłonki :)

      Usuń
  2. Super! Uwielbiam jak ktoś tworzy coś cudownego i jednocześnie bardzo praktycznego ^^

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :)
    Super to wygląda.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Nigdy bym na to nie wpadła. A akurat kończy się odżywka w dużym pudle. A zwykła farba ścienna się nada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścienną nie próbowałam, ale myślę, że chyba też dałoby radę - próbuj i daj znać :)

      Usuń
    2. temat odłożony w czasie, bo nowa odżywka przyszła w worze ;( i trzeba przesypać do pudła. Ale ale jakby tak pomysleć to czemu by nie mogła być w legowej głowie ? W sumie muszę przekonać spożywacza odżywki :)

      Usuń
  5. Super pomysł na recykling, pewnie nie tylko na klocki się nada. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zastosowań może być całkiem sporo, tym bardziej, że pojemniki są bardzo pojemne :)

      Usuń
  6. Pięknie Ci to wyszło! Cudowna! U mnie na razie problem się rozwiązał, bo po poprzednich właścicielach dostaliśmy dwie skrzynie plastikowe. Co prawda z zabawkami, ale jeszcze dużo da się dorzucić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Patrycjo :) Zabawek zawsze jest za dużo - więc jak zacznie Ci brakować miejsca, zapewne coś wymyślisz :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny pomysł. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że moje dziecko już tak wyrosło, bo chętnie pokusiłabym się o zrobienie takiego pojemnika. Wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na wykorzystanie pojemnika... jak to wszystko może się przydać, wystarczy tylko pomysł ;)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko gdzie te szpargały trzymać - kiedy szukamy natchnienia ;)
      Trzeba szybko myśleć i działać ;)

      Usuń
  10. Ty to masz pomysły...widzę, że nikomu i niczemu nie przepuścisz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe - coś w tym jest ;) No ale jak te pomysły same się pchają do głowy, szkoda nie korzystać ;)

      Usuń
  11. Ale extra to wyszło -świetny pomysł! Bardzo mi się podoba.
    Ps ja też tak mam z rękami , paznokciami i przestrzenią wokoło - myślę że tylko małą rzecz pomaluje i nie ma co zabezpieczać przestrzeni wokoło - a potem wychodzi jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra z tym jakaś ;) nawet wczoraj, tylko lodówkę malowałam, małym wałeczkiem, to przecież się nie nachlapię... a potem farba na rękach niewiadomo skąd ;)

      Usuń
    2. pokaż pokaż lodówkę !

      Usuń
    3. Proszę bardzo :)
      http://schabikowo.blogspot.com/2017/10/metamorfoza-lodowki.html

      Usuń
  12. Rewelacyjny ten pojemnik, widziałam już takie wielokrotnie, ale Twój ma świetny kształt!! Pucha idealna do metamorfozy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za wspaniały pomysł! Nie wpadłabym nigdy, a u nas problem z przechowywaniem klocków lego jest od dawna :). Brakuje zwłaszcza pudełek na ludziki :)). Genialne!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń