wtorek, 21 czerwca 2016

Balkon przyjazny dzieciom.

Ze względu na fakt, że z niedużego, aczkolwiek pojemnego balkonu korzystają również moje pociechy, zdecydowałam przygotować coś specjalnego, czyli kącik w stylu marynistycznym. Uwielbiam te wszystkie paski, kotwice, rozgwiazdy i wszelkie inne rzeczy i dekoracje kojarzone z tym właśnie stylem. Niestety w moim mieszkaniu (chwilowo) nie ma dla niego miejsca - więc postanowiłam ugościć go na balkonie.
Zapraszam Was do oglądania:









Tipi (które kosztowało mnie niespełna 50zł) TU i girlandę TU szyłam wg wskazówek Kasi z Twoje DIY. Z tym, że ta pierwsza rzecz nie do końca wyszła mi tak jak wyglądać powinna - co mi jednak nie przeszkadza, bo z tipi da się korzystać, poza tym jest dla moich dzieciaków - więc nikt się skarżyć nie będzie. Podejrzewam, że to ze względu na zastosowanie u mnie patyków z bambusa, a nie kijów o średnicy 1,5mm. Drugą rzecz, szyłam wg przepisu Kasi z tym, że zamiast użyć tkaniny jako paska wykorzystałam sznurek, który przyszyłam do chorągiewek zygzakiem. 

33 komentarze:

  1. Wow , ale się superancko prezentuje :)))) No to Ty masz dopiero wenę :)) Dzieciaki pewnie szczęśliwe ,że ho ho :))) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Podesłałam Ci zdjęcia, to już wiesz jak moje dzieciaki rządzą na balkonie :) Mam nadzieję, że pogoda będzie dopisywać :)

      Usuń
  2. Świetny kącik dla dzieci.Jest cudowny w pięknych kolorach.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne letnie kolorki! Tak właśnie lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA też, uwielbiam, kojarzą mi się z plażą, morzem i gorącym piaskiem :)

      Usuń
  4. Dlaczego piszesz, że nie wyszło, przecież jest super!♥ Widziałam ten tutorial u Kasi Ogórek, już dawno bym taki uszyła - ale na razie jeszcze nie mam dla kogo :P Dla dzieci jest tyle fajnych możliwości, ehh już się nie mogę doczekać kiedy ja dla swoich będę mogła robić takie fajne rzeczy :)Gratuluję Ci, bo tipi jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sara Kochana jesteś, dziękuję :) Trochę mi się to tipi marszczy, a jak widziałam u innych nie zaobserwowałam czegoś takiego :) Z Twoim drygiem do szycia to i ja nie mogę się doczekać aż będziesz miała dla kogo szyć :)

      Usuń
  5. Kącik wygląda fantastycznie!!! Wszystko super dobrane. Wprost wymarzone miejsce dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kącik wygląda fantastycznie!!! Wszystko super dobrane. Wprost wymarzone miejsce dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przytulnie i z gustem. Najbardziej zachwycił mnie pomysł na kotwice i rybki. Dzieciaki pewnie są wniebowzięte :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Kotwice i rybki było najłatwiej uszyć ;) Dzieciaki szczęśliwe, jak materac im się znudzi wymieniają go na basen :)

      Usuń
  8. Cudowne miejsce dla małego marynarza:) Wakacyjne AHOJ:):):)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) moi marynarze będą się tam ukrywać przed palącym słońcem, a ja chyba razem z nimi ;)

      Usuń
  9. Wow, ale efekt! Ja chce być dzieckiem i bawić się w marynarza na Twoim balkonie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja u nas w domu nie ma ograniczeń wiekowych jeśli o zabawę chodzi, także wpadaj :)

      Usuń
  10. Świetny pomysł z "wyprowadzeniem" tipi na balkon, przy takiej pogodzie jak teraz to idealne rozwiązanie - dzieci na świeżym powietrzu, mają swoją oazę ciszy i spokoju.
    Wyszło Ci fajne spójne miejsce i aż zazdroszczę, że balkonu u mnie brak :)O
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tipi sprawdza się rewelacyjnie, tym bardziej, że mamy bardzo słoneczny balkon i siedzenie na nim dłuższy czas jest dość męczące, a tak można się schować w cieniu namiotu ;)
      U mnie balkon to był jeden z podstawowych elementów przy kupnie mieszkania :)

      Usuń
  11. Ależ dzieci muszą mieć radochę, pięknie wyszło! Zadbałaś o każdy szczegół, jest cudnie:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Takie ,małe' tipi a radość dla wszystkich ;)

      Usuń
  12. Sama bym z takiego kącika chętnie skorzystała!

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo, uszyte z sercem dla dzieci, a to najważniejsze. Wszystko wygląda świetnie, dzieci na pewno szczęśliwe bawią się całymi dniami, a ja z chęcią bym do nich dołączyła. Zapraszam również do siebie i do wzięcia udziału w candy, akurat w morskich klimatach klimaty.piszki.pl
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) W takim razie zapraszam, miejsca na balkonie starczy :) Zaraz wpadnę :)

      Usuń
  14. Wszystko spójne i razem super się prezentuje. Radość dzieciaków pewnie ogromna, a Ty dzięki temu pewnie masz chwilę dla siebie. :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą chwilka dla siebie to bym dyskutowała, ale nie będę narzekać ;)

      Usuń
  15. Wszystko spójne i razem super się prezentuje. Radość dzieciaków pewnie ogromna, a Ty dzięki temu pewnie masz chwilę dla siebie. :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne to tipi!! piękny kącik mają dzieciaczki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń