poniedziałek, 13 czerwca 2016

Pudło ślubne na koperty - tutorial.

Wróciłam z wieczoru panieńskiego i mimo kaca mordercy jestem w mega świetnym humorze ;) Nieziemski wieczór za nami, więc muszę się sprężyć, by dokończyć resztę dodatków z jutą w roli głównej ;) 
Dziś pokażę Wam jak krok po kroku wykonać pudło na koperty.



Do pracy potrzebne będą:
- tkanina jutowa
- karton
- taśma dwustronna
- igła
- nożyczki
- klej na gorąco
- ozdoby

Zaczynamy od ułożenia rozłożonego kartonu na tkaninie jutowej i wycięciu odpowiedniego kształtu, przy zachowaniu zapasu materiału.



Następnie przyczepiamy taśmę dwustronną i przyczepiamy wszystkie brzegi tkaniny, wcześniej w miejscach zgięć nacinamy jutę. 





Później należy zrobić otwór na koperty - można go zrobić również wcześniej (ja zapomniałam). Uważajcie, byście nie uszkodzili juty przy krojeniu kartonu. Jutę natnijcie tak jak na zdjęciu, obłóżcie taśmą dwustronną dookoła i przyczepcie tkaninę.

Po tych zabiegach pudło powinno wyglądać jak na zdjęciu poniżej.
 

Na zdjęciu powyżej widzicie, że wnętrze nie prezentuje się najlepiej, ale i na to coś znalazłam, środek wykleiłam papierem ksero.

Chciałam, żeby pudełko dobrze wyglądało więc zamknęłam je i zszyłam po brzegu.

Góra pudełka wykonana tak by swobodnie się otwierać i potem wyciągnąć 'prezenty i życzenia'. Ze względu na fakt, że boki lekko odstawały (zobaczycie to na następnych zdjęciach) złapałam je nitką - dzięki temu całość się trzyma i dobrze wygląda. 

Tu widać jak odstawało - niestety nie zrobiłam zdjęcia po zszyciu, a pudło jest już w rękach Młodej. Tym razem nie przyczepiłam kokardek - zostawiłam to Wioli, jak będzie chciała przyczepi, jeśli nie zostawi. Ozdoby przyczepiłam klejem na gorąco.



Moje poprzednie prace w temacie ślubno-weselnym:
Pudełko na obrączki TU
Księga gości TU



12 komentarzy:

  1. Widzę, że działasz kompleksowo;) Pudełko pomysłowe. A post zawiera lokowanie produktu;)))
    Ps. To musiało się dziać na panieńskim:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miałam zasłonić, ale stwierdziłam, że może zostać ;)
      P.S. oj działo się :D Chętnie poszłabym na powtórkę :)

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowy patent! :D Nie wygląda to na specjalnie skomplikowane, ale z pewnością wymaga sporo pracy, ale efekt jest naprawdę fajny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I skomplikowane nie było :) pracy chyba też dużo nie wymagało - raczej przyjemne - o ile wszystko idzie z planem ;)

      Usuń
  3. Na moje wesele mama wykonała pudło na koperty. Aby Twoje było wystarczającej wielkości i pomieściło wszystkie koperty! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się zrobić takie, żeby pomieściło też niestandardowe koperty - ale jak kogoś z gości poniesie z wielkością, to nie wejdzie ;) A pudło dla mojej szwagierki :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł na pudełko na koperty.Masz super pomysły. SĄ liczne !!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i rewelacyjne wykonanie :)
    Ach, jak ja lubię jutę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też coraz bardziej się podoba :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne, takie delikatne i subtelne, idealne na ślub :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że się sprawdzi :)

      Usuń