środa, 8 czerwca 2016

Pudełko na obrączki - tutorial.

Sezon ślubny w pełni, więc i ja zaczęłam rozwijać się w tym temacie. Nie, nie o mój ślub chodzi, osobiście, w tym roku będę świętować piątą rocznicę pożycia małżeńskiego (uwielbiam to określenie za jego powagę :D). Już niedługo na ślubnym kobiercu stanie siostra mojego Mężusia i jej narzeczony - chrzestny mojej córy. Sama nie wiem kiedy, Wiola stał się moją trzecią siostrą... i pomyśleć, że dziesięć lat temu gdy się poznawałyśmy nie przypadłam jej do gustu (młodsza zazdrosna siostrzyczka jej się włączyła ;P). Jakiś czas temu pokazywałam Wam jak ozdobić słoiki i zamienić je na wazony lub świeczniki TU, dziś czas na coś innego, ale w podobnym klimacie. 
Dostałam zlecenie (prośbę) na wykonanie pudełka na obrączki - projekt zrealizowałam z przyjemnością - poszło mi szybko i sprawnie, a jak wyszło? oceńcie sami:



Do przygotowania potrzebne będą:
- drewniane pudełeczko
- tkanina jutowa
- koronka
- wstążka
- klej na gorąco
- igła
- farba (jeśli chcecie malować pudełko)



Tkaninę składamy, tak by schować wszystkie strzępiące się końcówki juty, i zszywamy dopasowując wielkością do pudełka - zszyłam sznurkiem wyciągniętym z tkaniny.




Następnie związałam kokardki.

Na wkład do pudełka nałożyłam zszyta przeze mnie koronkę. Dół koronki przykleiłam klejem na ciepło, by obrączki się nie wysunęły. Potem za pomocą kleju zamocowałam kokardki.


Gotowe!




Panna Młoda w domu dokończyłam malować pudełko w środku - teraz jest całe białe! :)

Koszt takiego pudełka w sklepie to nawet 100 zł - mi wyszło kilka razy taniej :)

Już justro (jak się uda) kolejny element ślubno-weselny :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł :) W ogóle to ostatnio strasznie mi się podoba wszystko co jutowe :) Pudełeczko też piękne , wszystko razem genialnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powiem Ci, że i ja zaczęłam ta jutę doceniać - ma coś w sobie, szkoda tylko, że nie jest delikatniejsza w dotyku ;)

      Usuń
  2. Super! Prosto, tanio i jak ślicznie :) Pudełeczko też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak miało być :) Dziękuję :)

      Usuń
  3. super a z kąd pudełeczko piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To pudełeczko (chyba) ze sklepu po 5 zł, czy jakiegoś innego chinola ;)

      Usuń
  4. Musiałam tu zajrzeć, przechodząc od wpisu o księdze gości. Super komplet ;)

    OdpowiedzUsuń