czwartek, 30 czerwca 2016

Inspiracje ślubno-weselne

Jak to pięknie mówią: wesele, wesele i po weselu ;) Tyle przygotowań, tyle pracy, a tu trach ciach i po imprezie :) Było pięknie, Panna Młoda przecudna, Pan Młody nie odstawał! Ach... już nie mogę doczekać się zdjęć! 
Poniżej przedstawię Wam weselne dekoracje, może komuś się przydadzą - albo przynajmniej staną się inspiracją, do stworzenia czegoś pięknego. Zanim to... przestrzegę Was tylko - pijcie dużo podczas upalnego wesela, bo można się odwodnić - tak! dobrze czytacie! Na poprawinach nie bardzo wiedziałam co się ze mną dzieję, ale jak po kilku godzinach się nawodniłam i doszłam do siebie, to wszelkie objawy wskazywały na odwodnienie, obeszło się bez poważniejszych skutków i wizyt u lekarzy, ale przestrzegam pijcie, pijcie, pijcie (niekoniecznie o procentach mowa) :)
Jeśli ktoś z Was chciałby się dowiedzieć skąd zaproszenia, winietki albo inne dekoracje służę pomocą :)




Pudło na koperty TU


Księga gości TU

Wazoniki z żarówek TU








z drugiej strony przyczepiony był voucher - prezent dla rodziców

Pudełko na obrączki TU

Wazony ze słoików TU





10 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje :) u mnie też weselny wpis choć w innym stylu. A Tobie Kochana życzę wszystkiego dobrego na nowej drodze życia, dużo miłości i spełnienia wspólnych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam, zaraz lecę do Ciebie :) Dziękuję za życzenia - choć to nie mój ślub i wesele - ale że miałam w sobotę 5 rocznicę ślubu, to życzenia chętnie przygarnę :)

      Usuń
  2. rzeczywiście wszystko świetne, pomysłowe i stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra te dekoracje drewniane i kwiaty w wazonikach. Ja też już po ślubie, ale chętnie wykorzystam niektóre pomysły w domu :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproszenie czadowe - kiedyś coś z niego zrobię - więc zachowam :) a winietki serduszka - stoją i robią za dekorację :) Wazony z żarówek - za pomoc w przygotowaniach dostanę kilka, więc będą stałą dekoracją w domu :)

      Usuń
  4. Żałuję, że nie wpadłam na ten wpis kiedy sama brałam ślub kilka lat temu ;)
    Przez to nie mam takiego super drzewka z podpisami.
    Świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz jak ja żałuje, że taka twórcza nie byłam przy własnym ślubie... ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajna ksiega gości i pudelko na koperty:)

    OdpowiedzUsuń