niedziela, 15 maja 2016

Zakupy ;)

Ostatnio na podglądanych przeze mnie blogach pojawiają się wpisy o zakupach i postanowiłam, że u mnie take posty również znajdą swoje miejsce :)

Kilka dni temu wybrałam się do netto w celach wiadomych ;) Zauważyłam, że na półkach jest jeszcze domek, który oglądałam jakiś czas temu, ale wtedy się na niego nie zdecydowałam, a teraz niespodzianka przecena, jedyne 35zł :) Zabrałam domek pod pachę i przytaskałam do domu ;) Jak znudzi się dzieciakom już mam na niego kolejne miejsce i pomysł :)





Jeśli polujecie na kubeczki z uchwytem i ze słomką, jak na zdjęciu poniżej,

to aktualnie są takie w polomarkecie - tylko w żywszych kolorach - 6,99zł za sztukę :)

Tylko pamiętajcie - nie wkładajcie ich do zmywarki!!!!!!!!!!!!!!!!!



15 komentarzy:

  1. W identyczny sposób załatwiłam sobie w zmywarce świeczniki ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak nie wszystko można tam wkładać :/ dobrze, że już wiemy :)

      Usuń
  2. Domek cudny!!!Muszę wybrać się do netto może też jeszcze jakaś sztuka została :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Domek cudny :) A na słoiki poluję :) szkoda tylko że tak daleko mieszkam od wszystkiego !!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozglądaj się w sklepach - patrzę, że coraz więcej sieciówek ma je w swoim asortymencie :) Za to masz targi staroci ;)

      Usuń
  4. Ocho, to się kolorek sprał.
    Super domek. No i przypomniałaś mi, że już jest czas na konwalie moje ukochane! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sprał :(
      Są, są i pachnie nimi w całej kuchni :)

      Usuń
  5. Kiedyś podobnie załatwiłam dużą paterę z home&you, ale jedno co dobre z tego wyszło to fakt, że straciła farbę równomiernie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś podobnie załatwiłam dużą paterę z home&you, ale jedno co dobre z tego wyszło to fakt, że straciła farbę równomiernie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, w tym przypadku to jednak plus :) Ja musiałam ponownie wstawić do zmywarki, żeby je ujednolicić ;)

      Usuń
  7. ja wsadzilam do zmyrarki plastikowy koszyk z ikea i niestety zmienil swoj ksztalt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... Z plastikami uważam, zazwyczaj szukam oznaczenia czy można w zmywarce - a tu nie pomyślałam, oj nie ;)

      Usuń
  8. AAA...nie wiedziałabym...ja swoje kubeczki-słoiczki kupiłam w społem. przezroczyste i wkładam do zmywarki :)).
    Półeczka bardzo fajna. kusiło mnie, ale "dałam radę"...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie piękne były - ale na szczęście po drugim myciu cała folia zeszła i teraz tylko pokrywki zostały kolorowe ;)
    Ach te półeczki, kuszą i kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń